Tuesday, March 6, 2012

Kyrkis utan kyrkan

Hej på er!

Helgen som var spenderades i fjällen...om ingen listat ut detta..:) Det var strålande väder o helt underbart härligt att ladda lite energi i fjällen med sol o skidåkning. Det blev åka av både på längden o utför. Härligt med sovmorron två dagar i rad oxå, när farmor tog pojken.

Tillbaka i stan e vi nu..men utan vovve hund. Tilda fick stanna hos farmor o farfar på Sportlov, tror hon är riktigt nöjd med det. Mycket bus o få egentid med farmor o farfar det gillar hon.

idag har jag och Casper varit på kyrkis men ändå inte..:) Vi brukar gå på kyrkis på tisdagar, men denna vecka var det inget pga sportlov. Men vi bestämde oss för att träffas hemma hos Maria o Viggo några stycken. Blev fika, promenad och mera fika. Lek för barnen blev det också. Var en riktigt härlig dag. O solen tittade fram så fint i dag så vi fick en underbar promenad.

Jag har utmanat mig själv denna vecka. Minst 5 km ska jag gå varje dag. för att sporra mig själv lite att röra på mig mera, blir lätt att man gör massa annat när Casper sover , men nu måste jag få till mina km så de e bara att ta sig i kragen.


Nu är det dax att sova lite.

Natti

No comments: