Wednesday, February 22, 2012

Aprilväder i Februari

Hej på er!

Ja, dagen började med ymnigt snöfall, stora lapphandskar. Men på eftermiddagen sken de upp o var så härligt vårväder. Jag hörde tillomed hur de droppade från taket, då e de lite vår på G eller hur...liiiite  i allafall.

Idag på förmiddagen så var jag barnvakt till söta lilla Matilda. Casper han sov, så jag och Matilda fick leka alldeles själva. Mysigt hade vi.
Sen fortsatte dagen med promenad, och Tilda fick träffa sin kompis Zlatan, vilken lycka för dem båda. dom gillar verkligen varandra.

Caspernytt: numera står Casper utan stöd allt mer, ca 10 sekunder åt gången innan han ramlar ner på rumpan. Ser så härligt ut när han står å balanserar där.
Igår när vi var på kyrksis så satt han mitt i ringen när vi hade sångstund, var så nöjd så där mitt i, å spela med marackas kunde han oxå.

Dax att bara slöa i soffan.

Ha de gott!

Jag bjuder på en vovve som undrar var hans kompis är???

No comments: