Thursday, March 22, 2012

Energiladdning

Go kväll!

Ikväll har jag laddat lite energi. Jag skulle iväg o träna med Tilda, men de bidde inte så. Casper skickade jag iväg med pappa på träning, så jag o Tilda passade på att gå till skogen. I skogen finns energi att hämta, det är lugnt och skönt och vackert. Tilda älskar att springa i skogen o nosa , springer inte ifrån mig utan håller sig inom räckhåll.

Det var lite läskigt och se vad mycket stormarna har har ödelagt i skogen, de såg ut som plockepinn, inte just på stigen där jag skulle gå, men runt om. läste häromdagen en artikel i tidningen om just att de e så farligt i skogarna nu med alla rotvältor o omkullblåsta träd.Dom ser riktigt läskiga ut rotvältorna, dom är inte små..tänk om nått barn skulle hamna under..ush..

Här kommer några bilder från min tur idag.


träden ser ut att gått av som tändstickor

Läskiga eller hur?



Vackert! lite snö o is kvar


Lortigt e de ute....en liten dusch på benen fick de bli förTilda

No comments: