Sunday, May 13, 2012

Förkylt var de här

ush o fy vilken tråkig helg jag haft. Jag blev i slutet av veckan riktigt förkyld. Snorig o dann..Trött o hängig.
Peppar peppar så har Casper klarat sig ännu..

Casper fick följa pappa på träning i lördags..o de var nog jobbigt de..för han somnade i bilen på väg hem o sov sen där i över två timmar tills jag beslutade att de var dax att vakna..:)
Annars håller vi på ställer om Caspers sömnrutiner nu. Han e ju stor kille nu , så nu ska han få sova en gång per dag i stället för två är de tänkt. Det har gått bra Lördag och Söndag..han är trött på kvällen och har somnat gott utan större protester. annars brukar han kunna bli pigg efter vällingen..men hoppas på att detta är ett mönster som kommer funka ett tag framöver.

ne..de här e de längsta jag vart uppe på hela helgen..o de börjar kännas , för nu börjar mamman bli trötter.

Ha de gott! här ska vilas så jag blir pigg  o frisk igen

No comments: