Friday, May 18, 2012

Sommarstugepremiär

Idag tog jag med mig Casper o Tilda o åkte till sommarstugan, pappan hade lite annat för sig. Första turen dit för i år. Tilda är ju överlycklig för de ligger ju alldeles vid en sjö...så där kan man ju bada...vilken lycka!

Jag bjuder på lite bilder på vår dag.

Annars är vi fortfarande förkylda..jag e väll kanske snart frisk..men Casper snorar o hostar lille stackarn.

Promenad med farmor o farfar


mamman glömde mössan hemma..tur de finns att låna en luva...



Stugan ligger alldeles vid en sjö..så vackert...utsikt från gräsmattan..tänk er att sitta där en kväll o titta ut över en vindstilla sjö...


jag väntar bara på att pappa ska lära mig..sen ska jag surfa!


Casper och farmor provar att rita med krita


En nalle hade den här västen o hatten...Casper lånade och blev riktigt tuff


det var alles!

Ha de gott

No comments: